Oldalak

2011. szeptember 7., szerda

Iskolakezdés Heavy Tools és H&M módra

 Sziasztok! Összeállítottam a Heavy Tools és a H&M boltok kínálatából egy kis "iskolakezdési csomagot". :) (Külön-külön)  Ruhák, kiegészítők, táskák, őszi ruhák, megfizethető áron.

Először is: Heavy Tools.
 Nem is tudom, miért ezt a márkát választottam. Talán azért, mert éppen a Hervis-ben voltam, és megláttam egy ilyen táskát, és azonnal beleszerettem. :)
Szóval, olyan összeállítást csináltam, ahol a pink és a lila az úr. Ezen kívül, kissé sportos ruhák vannak, mint látható. Igen, ez valószínűleg amiatt van, mert a Heavy Tools egy sportmárka...
Az árak nem annyira borsosak. Nagyjából 2500 és 10000 mozognak.


Heavy Tools

És erről a táskáról van szó. 8490 Ft. :



Másodszor: H&M
Igen, a H&M online boltjában nagyobb volt a választék, ezért itt külön szedtem a kiegészítőket, és a ruhákat is több csoportba raktam.
Itt a kiegészítők a kedvenceim.  Miért? Nos, mert imádom az élénk színeket (amik az őszi trendben amúgy jelen lesznek). Narancssárga sapka, sárga öv, rojtos cipők, és megannyi karkötő. [Igen, imádom a karkötőket. Imádom.]

A ruháknál is próbáltam színeseket keresni. Többnyire sikerült is. :) A kabátok közül ki kell emelnem az első képen lévő beige színűt. Nagyon jól néz ki! Az öve optikailag vékonyít a derekon is.
Felsők közül pedig, szintén az első képen lévő, hosszított garbós darab fogott meg. Na meg a zöld 3/4-es ujjú...Egy fekete nadrággal és fekete csizmával, karkötőkkel isteni tavaszi hangulatot varázsol!
A második képről a rövidujjú póló tetszett meg. A bal ujjánál kis kövekkel díszítve..Lehetsz benne elegáns, de a mindennapokra is felveheted.



Pólók&Kabátok

Nadrágok&pólók&kiegészítők



Kiegészítők&cipők


Puszi: Bec-y :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése