Oldalak

2011. szeptember 23., péntek

Lip Smacker

Igaz, ez az "újdonság" más országokban már rég nem számít újnak, én mégiscsak a nemrég vettem észre a Douglas-ban. Ajakápoló szájfény, méghozzá Coca-Colás. De van Sprite-os, Fantás, Fanta vanmálnás, Fanta ananászos, Coca-Cola vaniliás és cherry-s. De ezenkívűl még van egy csomó. Nem sorolom fel, ha nem baj. Kicsit sokáig tartana...


Igaz, még csak pár napja vettem, de egyszerűen imádom! A Coca-Cola Cherry-t választottam. Az illata fantasztikus, az íze is, és a tartóssága egyszerűen hihetetlen! Felkentem magamra, aztán egy jó 2 órás röplabdaezdés után is éreztem az ízét. Aztán tesztelen még egy kicsit: zuhanyzás előtt ismét bekentem vele a szájam. A vízsugárral szemben ellenállt, de a fogmosást már élte túl...











Akkor most egy kicsit részletesebben!

Csomagolás: 5/5. Nagyon jól néz ki, teljesen "Cocás". Nem is mondok többet, itt egy kép.
A csomagolás alsórészén van a "tekerője" csakúgy, mint a Labellonak.


Illat: 4/5. Igaz, elég jól eltalálták az illatot (főleg a Fanta Strawberry-nél, amiken mályvacukor illata van), bár én egy picit rosszul vagyok tőle...De attól még fantasztikus!


Íz: 5/5.  Nagyon ott van! Teljesen Coca-Cola Cherry íze van. Ráadásul nagyon tartós is. De tényleg. Még 2 óra múlva is érzem... Imádom!


Szín: 2/5 Nem igazán színezi az ajkakat. Talán csak természetes fényt ad nekik. Hát, ez van.
(Amúgy ez eredetileg szájfény.)


Hidratálás: 3/5 Erről igazáből nem tudok sokat mondani, de...valamennyire azért hidratál.


Összes pont: 19/25

Összegezve: Én nem csalódtam benne! Elég lassan fogy, szóval egy ideig nem kell újat venni...De ha kéne az se lenne baj, ugyanis 590 Ft nem olyan sok érte. Szerintem próbáld ki, ha más nem, az íze és az illata miatt.:)


Egy kis ízelítő a termékekből:
A Vattacukrosat szívesen kipróbálnám...















Ezzel a képpel búcsúzok:

Tao+okamoto+by+lachlan+bailey+for+vogue+china+august+2011_large


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése