Oldalak

2011. szeptember 29., csütörtök

Mi lesz menő idén ősszel?

Összegyűjtöttem, nagyjából mire lehet számítani az őszi-téli divatban.



1. Dandy stílusú cipők.
Nekem nagyon tetszenek az ilyen cipők. Sajnos a kissé férfias, fűzős cipők csak azokon mutatnak jól, akiknek gyönyörű lábuk van, szóval nem húzhatja fel akárki. De ha úgy ítéled meg, szép lábaid vannak, ne habozz, szerezz be egy ilyen cipőt! Akár lapos-, akár magassarkút.


5th Avenue
Fűzős cipő
12 900 Ft


Graceland
Fűzős félcipő
5990 Ft




2. Ballonkabát
Bizony, a ballonkabátok most élik fénykorukat. A legjobb egy beige-barnás színárnyalatút beszerezni.
Ha még nincs eszméletlen hideg, csak felkapod, és voilá, máris trendi vagy.


Blumarine 
 

Bon Prix
8999 Ft



Promod
16 990 Ft



3. Betűk
Feliratokra gondoltál? Én betűkre. Pólón, nadrágon. Mindenhol. Nincs összefüggés a betűk között, csak úgy "oda vannak dobálva". Nekem tetszik! Bár én a feliratokat is előnyben részesítem...


D&G
The Strange: d&g


4. Csillagok
Csillagok mindenhol! Hordhatod kitűzőként, fülbevalóként,  vagy, ahogy a képeken is látszik, a ruhád islehet teljesen csillagmintás


 D&G


Szintén D&G



5. Szőrme
Meleg és trendi. Kell ennél több? :D Nagyon nem, talán néhány kiegészítő...
Szóval a szőrme mindenhol jelen lesz: cipő, fülmelegító, póló, kabát...

Zara
29990 Ft (asszem)
 

New Yorker
13 990 ft


C&A
15,00 €


C&A
10,00 €





6. Bakancs, hosszú szárú csizma
Igen...a nőies csizmákat felváltják a bakancsok. Vagy mégsem? Hiszen az extra hosszú szárú combcsizma is menő lesz, a bakancs mellett.


New Yorker
New Yorker
Vagabond
38 990 Ft
Deichmann
6 990 Ft
Deichmann
7 990 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése