Oldalak

2011. december 20., kedd

Szövegek facebookra part 2.

Minek a suli?
Matek - mire van a számológép?                            
Magyar - tudok beszélni                         
Fizika/Kémia - belőlem úgyse lesz fizikus, kémikus meg duplán
Biosz - állatokat fölismerem
Angol/Német - mire van a Google fordító meg a többi webfordító ?
Torna - tudok járni, ha kell még futni is
Föci - észak, dél, kelet, nyugat


Lájk ha egy ici-picit is szeretsz vagy kedvelsz.:)


írj egy számot és kiírom:
külső:
belső:
mennyire szeretlek?:




Írj egy számot üzibe és kiírom hány százalék esélyed van.:)


Nem tetszek? Fordulj el!

Nem szeretsz? Túlélem!
Ismersz? Kétlem!
Ellöknek? Felállok!
Megsértenek? Lepereg!

Fáj? Csak én tudom!
Félek? Soha!
Szomorú vagyok? Nevetek!
Van? Adok!
Nincs? Szerzek!
Szeretnek? Szeretek!
Furcsa? Az csak én lehetek!


Ma volt egy röntgen vizsgálatom és megtaláltak téged a szívemben. Az Orvos azt mondta hogy ha eltávolítanak akkor meghalok mert nem tudnék egy ilyen csodálatos barát nélkül élni. Küld el ezt a szívet azoknak az embereknek akiket nem akarsz elveszíteni 2012 ben. Légy öszinte és küld el mindenkinek akik mosolyt csaltak az arcodra ebben az évben♥♥ külld el azoknak akiket nagyonszeretsz!!


Tedd ki ezt a kutyát a
.//* * \\ profilodra
(/(_•_)\) azért, hogy megmutasd
._/''*''\_ hogy
(/_)^(_\) ellene vagy az állatkínzásoknak! ♥



Nekem te ne beszélj szépségről , a sminked több kg-ot nyom mint az agyad:D ♥


╔══╗♫

║██║
║(o)║♥ music ♥
╚══╝
I love Music! ♥


Fiú: – Apa, van barátnőm!

Apa: – Az jó! Aranyos csajszi?
Lány: – Apa, van barátom!A
Apa :– Ah, nem, nincs! *feltölti a gépfegyvert*



-Fiú: Ne vedd komolyan, hogy futottam utánad, futok én a focilabda után is, aztán belerúgok.

-Lány: Te se vedd komolyan, hogy odavoltam érted. Odavoltam én már egy cipőért is...aztán felpróbáltam sokkal jobbakat... ;)


IQ teszt! Nézz balra-----------------------> te buta mondom balra!


Válaszd ki az egyiket töröl ki a "+"-t és enter;$♥ :DD
@+[117558281647159:0]
@+[139021636120568:0]
@+[224733077598079:0]
@+[135830136490444:0]
@+[271104012915923:0]



Lájk ha 2012-ben sem fogsz el felejteni. . .:$


╔╦╦
╠╬╬╬
╠╬╬╬╣OKÉ!Tudom,hogy szeretitek a csokit,de KI evett bele?? :D
╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝



Lájk ha utálod valamelyik órát:
Töri
Matek
Föci
Fizika
Kémia
Biosz



A földön 2847443872392839 LUSTA ember él.;D Lájk, ha te is olyan lusta vagy, hogy nem olvastad végig a számot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése