Oldalak

2012. január 11., szerda

Szótár nőkhöz

Khm...Pasik figyelmébe ajánlanám ezt a kis "szótárat" nőkhöz..:D
Igen = Nem

Nem = Igen

Talán = Nem

Sajnálom = Sajnálni fogod

Szükségünk lenne egy... =  Szeretnék egy..

Ahogy gondolod = Teljesen egyértelmű, mit kell csinálni. Nem ezt.

Csináld, ahogy akarod! = Ezt még nagyon megbánod!

Persze...folytasd csak nyugodtan = Azonnal hagyd abba!

Nem vagyok ideges = Hogy a francba ne lennék ideges, te idióta?!

Olyan...férfias vagy ma = Büdös vagy és borotválkoznod kéne

Olyan kényelmetlen ez a konyha! = Szeretnék egy új lakást!

Szerintem vennünk kéne új függönyöket = meg új szőnyeget, bútorokat, tapétát

Szerintem ott jobb lenne = ODA TEDD!

Valami zajt hallottam = Észrevettem, hogy mindjárt elalszol..

Egy perc és mehetünk = Vedd le a cipőd, és keress valami szórakoztató filmet a tv-ben

Nem híztam egy kicsit? = Mondd, hogy gyönyörű vagyok!

Ugye, nagyon szeretsz? = Csináltam ma valamit, aminek azt hiszem, nem nagyon fogsz örülni..

Meg kell tanulnod normálisan kommunikálni = Érts velem egyet

Nem kiabálok = Persze, hogy kiabálok!!

Tumblr_lxn4r9c0mn1qjs93io1_500_large

09145aa1756eddd0a4ad76eccd1038cf_large

2lu6uyg_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése