Oldalak

2012. május 10., csütörtök

Szövegek facebookra 3.

Úgy látom, elég sokan nézitek a facebook-os bejegyzéseket....szóval hoztam néhányat. Mondjuk ezek közül van elég sok idézet is, remélem nem baj. :)

------
Üzibe ♥ ha tetszem!!! Ha teis nekem, visszaküldöm

-----

8 évesen: Anya sok mindent tud.
12 évesen: Anya nem is igazán tud mindent.
14 évesen: Anya nem is tud semmit.
16 évesen: Anya nem is létezik.
18 évesen: Anya ódivatú.
22 évesen: Anya ért ehhez!
35 évesen: Mielőtt döntenénk, kérdezzük meg anyát.
55 évesen: Bárcsak itt lenne anya…
75 évesen: Remélem, voltam olyan jó ember, mint ANYA.
Tedd ki te is ha neked van a világon a legjobb anyukád.:)

-----

8 évesen ~ átjön a barátnőm játszani.
16 évesen ~ barátnőmmel iszunk.
18 évesen ~ a barátnőmmel együtt járunk bulizni.
20 évesen ~ barátnőmmel lakok egy albérletben.
... 22 évesen ~ a barátnőmmel mindig mindenhol együtt vagyok.
30 évesen ~ barátnőmmel együtt megyünk nyaralni.
66 évesen ~ menjünk el a piacra!
70 évesen ~ a barátnőmmel együtt megyünk az orvoshoz.
85 évesen ~ "Kérem, csak egy utolsó kívánság. A barátnőmtől ne messze temessenek el." ♥
 

-----

Fiú:Ne vedd komolyan, futottam utánnad, futok én a focilabda után is utánna meg belerugok.!;)-.-
Lány:Te se vedd komolyan, hogy oda voltam érted.Oda voltam már én egy cipőért is.Aztán felprobaltam sokkal jobbakat is.;DD-.-

-----

5 lájk éés kiírom a top5 pasit/lányt! :D

-----

A bikini a nők testének 90%-át fedetlenü hagyja. A férfiak mégis olyan lovagiasak, hogy csak azt a 10%-ot bámulják ami takarásban van.

-----

A szerelem vak, tudom . . mert nem látsz engem :')

-----

~ MINDEN LÁNYNAK 5 SZEMÉLYISÉGE VAN:
1. amikor iskolában van
2. amikor a barátaival van
3. amikor a családi körben van
4. amikor a barátjával van
5. amikor egyedül van :-)

-----

Bárcsak....
LIKE, ha be tudod fejezni magadban a mondatot!

-----

Nem mindegy, hogy valaki kurva, vagy csak kurva jól néz ki!

-----

- kóstold meg!!
- nem szeretem, köszi..
- ettél már ilyet?
- nem, de nem szeretem.
 Ismerős? Like, ha igen!:)

-----

Na oké, mára ennyi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése