Oldalak

2012. július 2., hétfő

Must Have!

Sziasztok! Hoztam egy kis ékszer ajánlót. Az Esty-n nézegettem és rábukkantam yan yan ékszereire.
Elképesztő ékszereket csinál, nekem legalábbis nagyon bejönnek. :) A legjobb többet felvenni belőlük, úgy bohókás lesz az összhatás. Természetesen vannak vidám és kifinomultabb darabok is. Ha nem gond nem mutatom meg az összes ékszert, látogassatok el a shopjába (előbb linkeltem) és nézelődjetek! Az árakról pedig: nem a legolcsóbb, de amik szettben vannak (4-6 darab) azok megérik az árukat!


Bracelet-antique love wax cords bracelet,love bracelet
1600 Ft


Bracelet-antique silver bird bracelet,black reall leather  bracelet
1470 Ft


Bracelet-antique bronze love letter bracelet,camera bracelet,telescope bracelet
970 Ft


Bracelet-antique silver anchor bracelet,anchor real leather bracelet
520 Ft


Bracelet-antique bronze love bracelet,love cuff
1470 Ft


Bracelet-antique silver karma bracelet,Infinity Wish Bracelet
740 Ft


Bracelet-antique silver love bracelet,love braid bracelet
1600 Ft


Bracelet-antique silver Infinity Bracelet,infinity symbol bracelet,colorful infinity bracelet
1600 Ft


Bracelet-antique bronze owl real leather bracelet,real leather bracelet
1840 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése