Oldalak

2012. július 16., hétfő

TAG


Mikor sírtál utoljára?
Igazából nem vagyok sírós típus, de azt hiszem...talán 2 hete?

Vannak gyerekeid?
Ennyi idősen?! Dehogy.

Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Nem tudom. Elég könnyen megnyílok, nyitott vagyok az új emberekre. Nagyon szeretek viccelődni, de ettől függetlenül teljesen komoolyan, őszintén is imádok dumálni...Viszont kissé féltékeny vagyok, és szeretek kibeszélni másokat. De  szerintem barátkoznék magammal. :)

Bungee-jumpingolnál?
Persze! Ki nem hagynám!

Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Lion-pehely. Csokis-karamellás, nyamii!

Mi az első dolog amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Arc, mosoly, szem, test.

Milyen színű a szemed?
Kékeszöld. zöld. Oké, ronda zöld.

Ijesztő filmek vagy happy end?
Mindkettő, de inkább happy end. Mondjuk ezek kicsit arra emlékeztetnek, hogy az én életem sajnos nem igazán filmbeli, rózsaszín-felhős...

 Kedvenc illatok?
Lady Million, Black xs.

Nyár vagy tél?
Mindenképpen nyár! Utáloma telet és a hideget! Ráadásul a nappalok is rövidebbek..

 Számítógép vagy televízió?
Számítógép. Nagyon nem tv-zek, csak este, akkor sorozatokat nézek. Gyilkos elmék, Mentalista, House, Gossip girl.

Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Bulgária, bár ez nem annyira távoli.

Van-e valamilyen különleges képességed?
Sajnos nics. Viszont ha valakivel nagyon egy hullámhosszon vagyok, előre érzem. mit fog mondani..

Hol születtél?
Budapesten







Van háziállatod?

Sajnos nincs! Allergiás vagyok az állatszőrre, halat pedig nem akarok, mert igaz, hogy szépek, viszont unalmasak. Régen kutyát is szerettem volna, csak rájöttem hogy túl lusta vagyok, és úgyse vinnám le naponta 3× sétálni.


Kedvenc filmek?

Utódomra ütök, Testcsere, Levelek Júliának, 300, Ghost (nagyon-nagyon jó!) Koszorúslányok (kedvencem!), Street dance

Van testvéred?

Van, 2. Két fiú. Másfél évvel idősebbek nálam.


 Mi leszel, ha nagy leszel?

Háát. Az orvoson gondolkozok, csak ott túl sokat kell tnulni, meg nem tudom, hogy mennyire fogom szeretni/tudnia fizikát és a kémiát. A bioszt szeretem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése