Oldalak

2012. március 8., csütörtök

Szövegek facebookra III.

megnézhetem a telefonod? :)
- persze.. (*törlés..törlés..törlés..*) tessék itt van :D (Y)



F.É.R.F.I = Faragatlan. Érzéketlen. Rideg. Fogyatékos.. Imádom. :$ ♥ :D



5 like és válaszolok 25
kérdésre.:))
1) Teljes név:
2) Lakhely:
3) Szingli vagyok?
... 4) Kivel élek?
... 5) Szeretnék-e gyereket?
6) Mi lenne a fiú gyermekem neve?
7) Mi lenne a lány gyermekem neve?
8) Kit öleltem meg utoljára?
...
9) Kinek írtam szívet utoljára?
10) Milka vagy Tibi?
11) Csoki vagy Chips?
12) Túrórudi vagy Muffin?
13) Tetoválás vagy Piercing?
14) Pisztácia vagy Kesudió?
15) X-faktor vagy Való világ?
16) Szerelmes vagyok?
17) Voltam-e már viszonzatlanul
szerelmes?
18) Legjobb barátom/barátnőm:
19) Akibe szerelmes vagyok:
20) Szeretnék-e esküvőt?
21) Hány gyereket szeretnék?
22) Hiszek-e a fiú lány barátságban?
23) Mi akarok lenni?
24) Hobbim?
25) Legjobb verseny eredményem,
mivel értem el?


Az élet olyan, mint a matek - Ha túl könnyen megy, akkor valami nem stimmel


*gondolatok puskázás közben.*
 2%.-->ezt nem lenne szabad.
98%.-->csak most utoljára ne vegye észre.,legközelebb tanulni fogok.



Átlagos fej az iskolában: (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)
Dolgozatot írunk: ( O.O) (O.O) (O.O) (O.O) (O.O) (O.O)
Dolgozat közben: (←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)
Amikor jön a tanár: (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)
A teszt megírása után: (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)



Rózsaszín felhők is csak azért vannak mert felrobbant a vattacukorgyár  *-*


Tükröm , tükröm mondd meg nékem ,
akad még normális srác e vidéken ?!;dd



033936jtq_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése